Milo

Nu har Äntligen Milo kommet till denna värld :) vad roligt!! Han kom på beräknat han vet vad som gäller den lille killen :) Själv har jag inte kunnat sova något inatt då jag har fryst, svettats, ja ni förstår sen är ja täppt i näsan, kan ju knappt andas jobbigt som 17. Kanske ska möta mamma i centrum så ja kan få nässpray, skulle vara behövligt nu, då ja inte har något här hemma... Sen är ja öven bjuden på en taco lunch, de vet jag dock itne inte jag orkar med idag, om jag fortfarande mår som jag gör nu.... Men blir det bättre, ja då kommer jag :)
Milo vill ja inte träffa för ens ja blivit helt återställd, då bebisar får allt på sig, vill ju inte låta han bli sjuk.....
Men nej nu ska ja se om ja ska ta och göra mig i ordning eller vad ja ska göra, men det märks vi hörs och störs, Pusss

Kommentera mera!
Postat av: maria

Krya på dig!

O ja det var skit gott

Maria

Kramiz


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: