Missa inte curling barnen

Hmm, ja undra om jag ska ta och sätta mig för att renskriva en svenska uppgift som jag lova att jag skulle skicka in idag :P Det är ju lätt som en plätt, bara det att nu tar fan lat heten över! Men men antingen så gör jag det snart eller så tar jag det i morgon, får se... jag är sugen å kaffe så jag tror att jag ska göra mig i ordnign en kopp :P
Sen får jag se, föresten ikväll är det de dära curling barnen på tv, Någon som ska se hur det går för dem idag dÅ? Det ska jag göra... Hahhaha! Stackars JÄVLAR Så missa nu inte det!
Nej jag hör av mig sen igen, Och vi Hörs & och vi Störs Puss

Kommentera mera!
Postat av: R O B I N A

Jamen, skit kul att du vill vara med i dagens blogg :D Vinnaren slumpas ut ikväll, so keep in touch :D



Haft en bra dag? =)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: