Morrn morrn

Tjenare tjenare, jag klev upp sent denna Lördag... Fan att man ska ha så svårt för att sova... Men ja aomna iallfal till sist inatt och jag är vaken nu för den delen också :) Det är väl de som räknas, Det är ju ändå helg! Vad ska man hitta på idag då? Jag MÅSTE iallafal ta tag i tvåp skol uppgifter som ska vara klara till på Måndag. Vill ju inte plugga i morgon, då är det ju FARS DAG, Då kommer Pappa hit på middag...Nej om jag ska ta och hoppa in i duschen för att göra mig redo för denna dag, som jag hoppas kommer bjuda på trevligheter, om jag ska bortse ifrån plugg och städ som också behövs göras.... Det går fort om jag startar start, så har jag denna Lördag kväll till att göra precis vad jag vill!!! JAPP SÅ FÅR DET BLI!! Så nu ska jag ta och göra mig i ordning... Men vi Hörs och störs, som i vanlig ornding..... Pussssssssssss
En varm dusch är ALDRIG fel, kommer att duscha minst 30 min :)
Tjingeling

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: