Movie

Jag och Degusen kom just in igen, efter att ha vart ute med hundanra.... Var lika bra att ta dem innan vi sätter oss ner och slappar för att se den dära nya karate Kid :) Jag har rätt så höga förväntningar för denna film! Men det återstår ju att se vad jag tycker i slutÄNDAN :p hahhaha :P Nej men vi hörs & störs sen igen, för nu är det Movie time ;) Med ett stort glas kallt Cola, samt en bit choklad :) Gott gott, denna fredagsmys vi ska ha : )
Pusss och kram, vi hörs och störs.....Lööööve




Isaklt äe gott dä ;)


Och till det är det väl aldrig fel med en bit








CHOKLAD :) Synd att det inte var kexchoklad då, så jag kunde bli go och glad :P MOHHAHAH Dåligt skämt från mig :P Ovanligt för att vara jag va :P haha

Jaja men jag uppdaterar mig sen igen, pusss


Kommentera mera!
Postat av: Äveelinaa

kul att du vill delta, lycka till :)

Postat av: j o a a n s s o n 's ♥

jätte fin bild på coca cola glaset! :D



svar: tack så mycket :) javisst är hon söt? ^^

allt bra idag? :D

2010-11-12 @ 22:39:24
URL: http://johaanssons.blogg.se/
Postat av: Äveelinaa

tack så mycket =)



Nu ligger dagens bloggtips uppe.. kika in om det blev du! annars kommer en ny chans imorgon :)

2010-11-12 @ 23:17:17
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: