när jag rökte.....

Sådärja, nu är jag trött har gjort mitt för idag, har dock itne vart så värst mycket, Skola, handen, visstelse ute me hundarna, sen haft mamma på fika, och kollat på tv.. Nu blir det till att lägga sig i sängen för att läsa några sidor i en bok jag börja läsa i igår, om ni vill veta vilken så är det Svensk maffia, fortsättingen, alltså 2 : an, vill bara läsa klart den, de är bara sååååå intresant tycker ja. Men alla tycker vi som sagt OLIKA, eller hur :)
Hur som helst den dära pepparkakan som var en kladdkaka fast med smak av pepparkaka, haha Nu vart de krångligt, fan vad jag ska göra de svårare än vad det bör vara :P Skit samma, men den var helt okej, Så till er som gillar pepparkaka, men även kladdkaka, pröva denna roliga kaka :) hehhehe
JAG I SKOLAN IDAG : NÄR JAG RÖKTE SNABBA CASH !!! HAHAHHAHA HALLÅ, HUR JÄVLA FEL SKA DE BLI!! JAG KAN FAN ITNE PRATA, UNDRA VAD LÄRAREN TÄNKTE, VAD SKULLE NI SJÄLVA TÄNKA OM NI HÖR EN I RUMMET FRÅN INGESTANS SÄGA NÄR JAG RÖKTE SNABBA CASH, ALLTSÅ DE SKULLE STÅ NÄR JAG LÄSTE HAHAHA.. SKIT SAMMA DET VART FEL, MEN PINSAMT VAR DE. JAG SJÄLV SKULLE PÅ NÅ KONSTIGT SÄTT TRO ATT PERSONEN SOM SA SÅ, VAR LITE PJUNDIG HAHA VAD SKULLE DUU SJÄLV TRO :p
samtidigt var det väl rätt roligt!!
Nej nu ska ja borsta tänderana sen läsa och efter de sussa... Men vi hörs och störs som i vanlig ornding, GOOOD NATT PUUSSSSS

Kommentera mera!
Postat av: linda

Det står för mina namn mina initialer. Linda Helena Maria Sundkvist:D


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: