Nya grannar till gården

Jahapp, då är man hemma igen, efter att ha vart i skolan, var hemme efter de och var ute med hundarna, sen träffa jag ett par ifrån Lidingö som ska para sin hund med min foderhund. Hon börjar löpa inom kort.
Spännande. Nu ska jag vila lite då jag är otroligt trött, vart inte mycket sömn inatt, men nu ska jag vila till killen kommer hem, blir drygt en timme, sen ut med hundarna igen! Och sen är det dagst att gå ut på gården för att hjälpa de nya grannarna med flytten, nattis och mario flyttar hit idag, ska bli otroligt roligt : ) Välkomna !!
Sen när jag har hjälpt till en stund blir det hem igen, för att ta ut hundarna igen. och sedan laga mat, äta plugga se på film och där efter sova..... Längtar redan till kvällwn, ska komma i säng tidigt idag har ja jag bestämt mig....
Jag skirver mer senare...
Vi hörs och störs som i vanligt ordning...Pusss

Kommentera mera!
Postat av: maria

Hej , jag & Kia vinka till dig i dag då du stod vid bussen utanför valla i röda kläder

Puss Maria



Du såg oss inte

Postat av: Nattis

Tack för välkomnandet och framför allt för all hjälp igår :) syns snart, puss puss <3

2010-11-02 @ 21:11:56

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: