ojojoj

Jahapp, då var jag klar för idag då! Bozz gick det bra för när det gällde parningen, men en annan sak det INTE gick så bra för, var mitt och Agapis pluggande inför EKONOMI PROVET som vi ska ha på Onsdag, Helvete säger jag bara!
Men men vi har mailat läraren och sagt som det är, vi får inte in det! Det är alldeles för mycket han får helt enkelt ge oss HEM prov! ANNARS FÅR DET KVITTA! man kan INTE få in över 100 sidor på så här kort tid, jaja skit samma får vänta på svar helt enkelt!
Jag komm nyss in ifrån det blöta, var ute med hundarna, fan inge roligt väder alls. men men när man har hund, ja då kommer man ut i ALLA VÄDER ;) skööönt!
Nu ska jag bara slappa, skola i morrn, läkar besök, och sen skola igen :P
Men vi hörs och störs, Pussss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: