planering

Jag kom just på att planering är något viktigt, så länge det enbart handlar om dig så kvittar de om planeringen blir som man tänkt eller inte. Men är det så att man blandar in andra i sin så kallad "planering" och det inte blir som planerat, ja då är det inte alls lika roligt för den andra med människan vill jag lova... Då måste man lägga om allt...  Om vad som skall göras istället osv osv, Ni förstår säkert hur jag menar :P Nu ska jag inte gnälla över detta mer utan göra något vettigt :P
Mitt hjärta kommer snart hem, han TRÄNAR FÖR FULLA MUGGAR. Trodde han skulle ge upp efter ett tag men nopp, nu har fan gymmat varje dag efter jobbet i snart en månads tid, ja gav han två veckor, men de har han ju redan paserat:P hahhaa
Jaja men nu ska jag jobba vidare här hemma. men fört blir det en CIGG!!!
Sen blir det middagsdags hehe.. Tjingeling!
Hörs & störs pusssss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: