PLuggggg

Idag har jag inte gjort ett skit..... Jag skulle haft data idag men gick inte då jag låg och sov som en stock !! Så kan de gå, när man är trött och bara vill SOVA :p HAHAHA
Hur som helst så skulle ja gå på kvällskurs idag också, men överväger lite, ja har ett stort prov i ekonomi som jag hellre väljer att plugga till än att gå på en lektion där jag redan känner att ja kan allt.. Så ja har läst ett par sidor, och ska snart till ERIKA, hon ska hjälpa mig att installerar in Word på min dator, för jag behöver de programmet!! Så att jag kna göra min läxa :) Alltid bra de!!
Nej nu ska ja få killen in i sängen så han kan sova, för han ligger bara och snarkar så ja inte ens kan höra vad fan ja sjä'lv tänker, hahhahaa!!
Sen blir de ut med hundarna för att sedan gå iväg till ERIKA. Men vi hörs och störs sen senare, Pusss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: