Puuuuuuh

Sådär jaaaa, Nu har jag ätit klart, fyfan vad jag vart mätt, gott var det också vill jag LOVA!! Kunde fan inte bli godare....  Hur som helst jag är mätt och belåten nu, men har samtidigt jävligt ont, jag börjar funta på om jag har fått en cysta, för helvete vad jag har ont i magen!! SHIIIIT. Linda  säger att jag ska ta och kolla upp de, och ja jag vet de, är fullt medveten om det, men helvete vad jag HATAR   ATTgå på gyn kontroller... Ffan för det! 
Men ska se till att jag inom kort ska få de gjort, så jag inte går och har en cysta och så PANG! SPRICKER DEN, det vore ju fan ILLA. För det gör ju SATANS ont!

Men men, fan vad jag längtar till Jul, gör inte ni det ??? Det är sån härligt stämmning på julafton :) många samlas, och äter gott, och bara mår bra, finns de nå bättre ? Neeej tror fan inte det! Jajaja jag ska inte börja tjata hål i era skallar redan angående Jul :P Men ja LÄÄÄÄNGTAR! :)

Nej nu ska jag vara lite social, och snart blir det lite glass till efterrätt, dock itne just nu, då vi alla är proopisar :)
Men vi hörs och störs, puss

PS: Glöm nu inte att kika in på Lindas blogg :) Kommentera gärna också =)

Pusssss ♥


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: