Rod stewart

Nu sitter jag hemma hos Nattis igen, vi har vart och hämtat hennes brev som hade kommit fel. Fått något gjort iallfal, sen försökte jag komma igång litegrann med mina studier, Men tycker inte direkt att jag kommer igång, talet som jag Igentligen ska hålla i morgon, kommer jag att avika ifrån, så får det bli. Då jag inte har kommit på något att prata om, vet att det finns en hel del att prata om, men vet inte riktigt hur jag ska få det att vara i hela fem minuter!  Hmm, Har iallfal meddelat läraren, Kicki att jag behöver längre tid, eller ja att jag itne kommer att göra detta, vet att många har Bangat, det är ju endå jobbigt för en del.... Om jag nu itne trycker i mig mängder av lugnande :) hahhaa, men ska man behöva göra det för att klara av skolan... Nej det tycker inte jag iallafal, men kanske kommer att bli så iallafal :P hahhaa Hur som helst så ska jag vara lite social nu igen
.


Ni ska veta att jag och nattis nyss såg en reklam med Rod Stewart och kom fram till att Nattis far är en kopia utav honom :) Hahhaha de var lite skoj, och när vi sa det så berätta han att människor utomlands ropa på honom och trodde starkt på att det var rod :) Så han fick gratis käk mm :) Bra jue, thihii..... Sen när han skulle sjunga så sa han My voice is nog good :P moahhahahaha roligt jue, eller tycker inte ni det ??


 


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: