SådärJaa

Så nu har man lagat middag, och dessutom ätit också :) Det vart en enkel måltid, dessutom jävligt god......
Detta var vad det fick bli... wok och sallad, och en fiskbit, tro det eller ej, men de passa utmärkt! =)
Måste visa er lite bilder, som jag har !
Här har vi då glada mamma på station haha dansa, OBS DEN ENDA PÅ DANSGOLVET! :p
Här har vi då min lilla syster, som inte är så liten längre :P Myndig jue : ser ni den goda drinken, Mumma..
Här har vi då den sista, men absolut inte den minsta bilden, det är på mitt hjärta... Puss älskar dig....Love♥
Ja nej nu ska jag ut med hundarna, sen haka på nattis med hennes två hundar, för att möta upp en tjej som har fått hennes post, efter det så blir de hem till nattis en stund, skulle ja tro. Måste dit oavsett då ja har mina böcker där, samt mina nycklar :) Dessutom så måste jag se till att plugga lite nu...
Hörs och störs,,, Löveeee

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: