segos

Shiiit, klockan tickar iväg och jag har itne kommit in i duschen ännu :P Hur kunde detta ske ??? hehe
Skit samma, får ta och snabba på nu, kommer inte kunna stå i 30 minuter nu, typsikt, jaja får ta igen det sen i morgon. Veckan som kommer, kommer att bjuda på massa spännande saker. frestelser, motgångar med mera...
En sak av de som kommer att ske är att min hund ska ställas, han ska para sig, och en annan ska valpa.... Trevlig va ? Sen har jag även en massa prov som kommer nu till veckan, stress säger jag bara, men de blir ingen fritid, utan plugg som gäller...Nej nu ska ja ta mig in i duschen, men vi hörs och störs, pusssssssssss
Mjoooo tyvärr så måste du det ;) pusss

Kommentera mera!
Postat av: maria

samma här kl är 13.30 och jag ligger i soffan med pyjamas

Jag ska iväg vid 16 tiden

Kram maria

Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

Ja hon är/var hos Åsa. Men tack :)

2010-11-13 @ 14:25:48
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: