Sova

Nu har jag kommit hem, fan vilken dag, som sagt! När jag och Agapi skulle åka till skolan så åkte bussen bara förbi oss, fan är man en bussförare, så ska man väll ha lite mer koll... Tragiskt. Kom försent till lektionen på grund av han/ hon.. Hur som så kom vi fram till slut med bussen som kom efter den vi skulle tagit, 30 minuter senare! Efter skolan så åkte jag till coop forum, skulle köpa med mig en brölops tårta (victorias & Daniels) Men den var tyvärr slut, och den är super god jue... jaja vart en kladdkaka istället, som jag tog med mig vidare hem till grannarna Nattis & Mario =)... Fika och snack vart det där ett tag, sen vart det ut i regnet, pissväder.... för att rasta hundarna, nu äntligen hemma, men känner mig inte riktigt bra, har ont i huvudet, hoppas det bara r borta i mrogon när jag vaknar.
Studiedag i morgon så då blir det att sova en aning längre :P Men rätt så mycket pluggande blir det iallfal, samt rensa sakerna på altan.... soffa, matta, mm.... Blir till att kasta sönder allt i sophuset :P
Men nu ska jag ta och krypa under täcket, och lägga mig ner för att däcka....
Men som vanligt....... Vi hörs och störs i morgon... Sov gott natt natt PUSSSSS

Kommentera mera!
Postat av: maria

vilken dag o bra chaufför

Kram Maria

Postat av: lovisa

Godmorgon:) allt bra?:)

2010-11-03 @ 08:03:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

sv: det låter bra, jo samma här!:)

2010-11-03 @ 10:55:43
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: