Tisdagar är tråkiga

Jag har kommit fram till att TISDAGARNA ÄR inte alls roliga för mig, det är verkligen den sämsta tråkigaste dagen på hela veckan för min del.... Varje Tisdag i 10 veckors tid kommer nu att se lika ut... Alltså Vakan tidigt, ta en dsuch åker till skolan tidigt på morgon, kommer hem går ut med hundarna, lagar mat, sen ska man iväg till skolan igen, då man har lektion 18-21.. Fan man kan ju inte planera in något alls på dessa dagar, hela dagen blir ju förstörd... Tråkigt men men, hoppas mina andra kurser ja ska söka, kommer att bli bättre =)
Ja är iallfal hemm nu och väntar in mitt hjärta, han skulle iväg efter jobbet, men kommer nog hem innan jag ska ivög iallfal. Undra vad jag ska slänga ihop för middag till han då, så han får mat i magen, jag själv tröck just i mig en gorbys pirog :P Mumma vad de är goda tycker jag... :) Finns säkert MÅNGA Som inte alls tycker SOM JAG!! men hur fan hade de sett ut om alla tänkte och tyckte lika?!?!? Inge bra va ? hehe ja men nu ska jag ta mig ett varv med dammsugarn så jag får väck lite skit.... Sen ut med hundarna igen, sen blir de leka kock :) haha
MUMMA ;)
Nej nu ska jag vidare dåraaaa !!
Men vi hörs och störs som i vanlig ordning:P
PUSS

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: