tjenare

Vart inte att jag hann och säga godnatt till er igår, då jag äntligen hade RIKTIGT FREDAGS MYYYYS :) Jag och hjärtat åkte till handen och hyrde 3 filmer en komedi, en thriller och en acion :P Jag kolla dock inte på thrillen men vadå, vi har filmerna i en vecka, så vi hinner =) Inte nog med de så köpte vi chips, och fanta. samt köpte kinamat, vart 4 små rätter, gott som fasen..... Nu här hemma så ska vi försöka att komma igång med vårt jul pynt så att det blir klart någon gång.... Dessutom är det redan första advent i MORGON Helt sjukt vad de går fort, hur som helst så sja kag dricka upp mitt kaffe glas nu, sen sätta igång...
Men vi hörs och störs sen igen... Pussssssssssssss

Kommentera mera!
Postat av: maria

Låter som om vi typ gjorde samma sak igår



Ha en fin lördag

Kramizz Maria


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: