Uppe med tuppen

Godmorgon! Nu sitter jag i skolan, jag börja 11, men kom tidigare för att hinna plugga inför det prov vi ska ha nästa vecka! Känns jätte bra, detta borde man göra oftare, då man verkligen får de man ska ha gjort gjort! Alekcandra hämta upp mig och Agapi utanför mig 8 i morse, hon kom med sin bil och pumpa musik som i vanlig ordning:P Agapi ställer frågan till mig : Har hon högtalare utanför bilen ? hahaha har ni hört något roligare! :P Hur som helst de var jätte kul :P Jag ska sätta igång med pluggandet nu, och Agapi är inne på lektion Rättskunskap ! De tär skoj de, undra om jag också ska ta de nästa gång, eller om det kommer att bli undersköterska utbildningen... Det återstår och se! Spännande! Nej, nu ska jag ta och sätta igång här i skolan... Men vi som i vanlig ordning hörs och störs ;) Pussss





Kommentera mera!
Postat av: linda

du skulle faktist passa som undersköterska. O utbildningen e ju inte lång heller. Så jag tycker du ska satsa på det:D


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: