huxflux

Jahapp, Då kom man hem efter att ha vart i skolan igen då, inge slapp för de :P Ut med hundarna var det första jag gjorde, efter de tog jag disken, och jag bädda även sängen. Nu tinar jag lite kött och korv, för de ska bli en gryta =) Gott gott... Killen kom hem, och inte ensam heller, utan han hade med sig finbesök :) Hahahhaa kan ni gissa vem ? haha Nej de tror jag inte, men Patric sthål kom förbi han är ju inte vem som helst hahahha, han är ju en ?? Ja jag vet inte :P , haha tänk att han kom förbi, heeelt otroligt. Men roligt fast de var en kort stund. De skulle iväg till handen centrum för att göra lite ärenden, sen hem antar jag :P
Nej nu ska jag börja med maten, så att den är klar när hjärtat kommer hem igen då. Måste även hinna med att möta mamma om en timme, då hon hämtar syrran från Lundskolan" Jag har nämligen fårr tre stycken avier, alltså har jag tre paket att hämta ut =) Wohoooo Det är nog gardiner, påslakan, täcken, kuddar, mm :) Älskar att få hem nytt =)
Nej nu måste jag sätta fart, så jag kommer någon vart. Men vi hörs och störs sen igen då ! Pusss

Kommentera mera!
Postat av: maria

kul med paket

Love M


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: