Middag

Helvete, vad denna dag har gått fort, den har bara sprungit iväg... Men men ny vecka och även nya tag då! Pappa var ju här tidigare idag, och han fick en Fars-Dag present, inget stort men tanken som räknas. Det han fick var Björnborg parfym och även en deo, dessutom en dubbeltriss, en enkel triss och två tio lotter :) Tyvärr vart det ingen större vinst, men 50 kr vann han iallafal ;) Bättre än ingenting alls. Utav min syster så fick han en jätte fin ram, med ett kort i, och en mugg som det stod Världens bästa pappa på, vet inte riktigt om jag kan hålla med om det... Han kan bättre :P Men men man vänjer sig med den han är! Inte nog med det så fick jag också en present :) Ett jätte fint fat med ljus och stenar, me like :) Dessutom en flaska Glögg :) Vart jag glad över!
Vi åt ju mat och helvete vad det var gott, potatisgratäng med innefilé och en super god sallad till.. Vart även god efterrätt, det var kladdkaka och en kopp kaffe :) smasken de.............
Efter han pappa hade åkt hem, så hann jag inte slappa länge hemma innan det var dags för mig att bege mig hem till Alekcandra för att plugga. Alltid bra att vara hemma hos henne, Jag får ALLTID saker gjort hos henne, konstigt nog... Men det är bra det! Samhälls uppgiften är iallafal inlämmnad nu, så det känns SKÖÖNT. Vart tyvärr itne klar med svenska uppgiften, men jag har iallafal påbörjat den, och måste slutföra den i morgon direkt efter samhälls lektionen... Snabba ryck får det bli då =)  Vet på ett ungefär vad det är jag ska säga, tror jag.... TALET SKALL GÖRAS I MORGON...
Denna glögg fick jag....
NÅGON SOM HAR SMAKAT DEN ELLER ?
jag själv vill itne yttra mig om årets glögg för ens jag har smakat den :p
Här är då farsan på fars dag 2010 :) hehe ser helt förvånad ut :P
Här är mitt hjärta, vad vore jag utan dig.? Älskar dig jätte mycket ska du vet..♥
Det är pappa, och syster ♥
Ja, nu har ni fått er en liten uppdatering.... :)
Hörs och störs, tjingeling...

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: