Vänner betyder mycket

Nu sitter jag hemma hos Mario, nattis är på G hem efter att ha tillbringat en hel dag på IKEA, Fan vad roligt, lite avis blir man ju faktiskt, älskar ju den butiken, de har ju verkligen sååå mycket!! Vill dit snart igen. Jahapp nu har jag druckigt ewn kopp kaffe, och så fick jag ett samtal av en nära vään, nämner inge namn... Men hon mådde inte så jätte bra, ja hoppas att allt löser sig för dig =) Du kan alltid ringa och prata med mig så du vet det!! Men just detta har jag precis som du jätte svårt för, jag vet hur du känner dig, eller ja jag kan tänka mig iallafal..... ♥ till dig. Du är en bra vän, glöm inte det!! Och vänner är det bästa man kan ha, inte sant ? Glöm inte det!
Hur som helst jag väntar på ditt smatal igen, och hoppas på att du kommit fram till en lösning på det hela..... Bara så du vet så ställer jag upp i både vått ochj torrt, löve you


Nu för att prata om något annat så vill jag säga att det är ju farsdag i morrn, woho, Pappa kommer hem till mig, och vi ska bjuda honom på en good middag, sen ska han få en liten farsdag present, inte mycket, men en liten gåva iallfal.... Tanken som räknas intesant ?

Jag kommer in sen igen, för nu ska jag vara lite social, Men vi hörs och störs som i vanlig ordning... Pussss



Här har vi en bild på nära och kära vänner, det värmer bara man ser bilden, inte sant ? Jag älskar alla mina vänner.... Puss på er..


Kommentera mera!
Postat av: Linda

Å vem e denna vän?


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: