Vincent 2 år

Jag har tyvärr inte hunnit blogga något på ett tag, varken igår innan jag somna eller idag när jag klev upp... Varför var att igår så var jag och Robban hemm hos Erica och clase Eller hur han nu stavar sitt namn :p hahah!
Hur som helst så satt jag och Erica och spela kort och snacka med ett glas vitt till! Mycket trevligt! Grabbarna satt och spela Playstation 3, snacka om att de fastnar helt totalt, de satt till och med nästan inne i TV! HAHAHHA
Idag klev jag upp när klockan var drygt 12:00 Och skulle vara hos Linda då igentligen, men kom en timme sent, 13:00 var jag hos henne. Var tvungen att ta mig en dusch, och sen bara klä på mig och dra iväg :) Nu är jag iallfal här. Lillen som fyller år är Otroligt trött, stackare. Han har försylnings astma. Inge kul! Vad ska man göra ikväll tro? ?Någon som har ett bra tipps, det är ju som sagt Lördag, och sista dagen man kan sova ut i morgon, så vad ska vi göra ??? hahhaa ja ge mig tipps nu :) Men nu ska jag vara lite social, men vi hörs och störs sen senare igen!!

GRATTIS VINCENT PÅ DIN 2 ÅRS DAG!! ( FYFAN VAD TIDEN SPRINGER IVÄG ) HELT OTROLIGT.


PS: Snart sitter man nog själv som mormor / farmor med en jävla massa barn och barnbarn, om nu tiden fortsätter i denna takt :P

Men vi hörs och störs senare.. Pusssss


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: