Wohoo

Jag vet inte vad det är med mig just nu, men allt känns sååå bra bara =) Sköönt! Har itne hunnit med bloggen idag tyvärr, har haft fullt upp verkligen, börja dagen men skola, sen vart de direkt hem och ta hundarna, sen hem för att städa, sen kom de folk på fika..... sen har jag vart och handla täcke till hundarna, även lite andra saker, i morrn blir de IKEA :) Älskar den affären, men just för deras doft-ljus :P hehe billiga, och doftar gott, enda nackdelen är att de brinner fort... Men då köper man ett gäng så har man inför hela vintern, hehe... Nej nu ska jag snart ut med hundarna igen, men vi höres i morgon igen, för nu måste jag diska upp lite här hemma, och ta mig en dusch för att sedan sova, för att orka upp morgondagen med skola, sen shopping på IKEA :d MEN SOM VANLIGT, SÅ HÖRS VI OCH ÄVEN STÖRS VI ;)
AHHAHAHAA Tjingeling....
Pusssssss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: