Äntligen

Nu är jag äntligen klar med mina uppgiter, skönt! Johanna var här på en fika, hon hjälpte mig även lite på traven till mitt Repotage :) Även de känns som ett bra arbete jag lyckats med. I morgon blir det att skicka iväg min observation jag ska göra klart! Vet nu exakt vad det blir jag ska observera. Jag känner mig just nu helt upp i varv då jag har druckit mycket kaffe, samt fått i mig en bit av den goda " brölopps tårtan " mumma. Om du inte har prövat den tårtan, så tycker jag absolut du ska smaka en bit till kaffe rasten, Viktorias & Daniels var det!
Så här ser den ut, ni som inte vet ! Pröva den.
Den bara smälter i munnen. Kanon god.
Nej nu ska jag gå runt och plocka lite här hemma, innan det är dags för att krypa ner i sängen.
Men som vanligt så hörs vi och även störs :P
Puss puss och godnatt

Kommentera mera!
Postat av: luffi

Kul att du är med, det är många som är med idag! =)



ledsen för segt svar, men hinner inte svara så mycket på dagarna så det kommer svar på kvällen... hoppas inte det gör något!?



ha en fin kväll! Kram Luffi


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: