Bebisar väntas

Godkväll på er, jag kom just hem efter att ha vart på en fika hos bästa Nattis :)
Vi drack kaffe, och snacka skit som i vanlig ordning, inge nytt med det hehe.
Ja vad ska man annars fördriva tiden med om man inte kan prata om andra, det är ju även roligt att bara titta på folk, man ser alltid något nytt. Hur som helst så har vi gjort ett litet test igen, det var att vi kolla HJÄRTLJUD på en av mina hundar, och vet ni vad, Hon ska ha bebisar.... Detta var dock inte planerat, men men, kommer att gå kanon bra.
Så är du intresserad av en liten bebis valp, en Chihuahua så kan du höra av dig !!
Detta är dock INTE MIN hund, men hon kommer inom kort vara så här stor, det vet jag, Lider faktiskt lite med henne.
Nu måste jag plugga lite, då jag har ett engelska prov i två kapitel, har inte ens öppnat boken ännu, på tiden att jag gör de innan jag somnar, så att jag fixar detta prov.
Men vi hörs och störs, som i vanligt ordning ;)
Godnattt
Puss & Kram ♥

Kommentera mera!
Postat av: Linda

Hahaha trodde de var puppy!!!!

Postat av: luffi

God morgon!



Sovit gott!? Tänkte bara se om du ville vara med i min "Dagens blogg" tävling!? Det dras en vinnare senare idag! Kram Luffi

2010-10-26 @ 06:00:10
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Sofie

sv: Jag hade det jätte bra i Paris, allt bra med dig?

2010-10-26 @ 10:04:18
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr

sv: Jag ska pà lite födelsedags fest och middagar:) duda?

2010-10-26 @ 16:04:48
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: