Beslutsångest

Fan vilken jävla beslutsångest!!
Vi vet inte hur vi ska göra, de är så att vi har en hytt på cindirella som är bokad och klar.
Men nu ska en del inte åka med, då har man bestämt att alla ska ses på lördagen, samma dag då man kommer hem från kryssnignen för att fira både syrran som fyllt år, samt lasse som fyller år.
Men jag har fan inte ekonomi för båda dagarna, vilken ska man välja ??
De värkar även som att killen inte följer med på nått av de, då han ska göra en annan sak, emn men får se hur de blir med denna sak då ??
Om jag väljer Kryssning ja då blir de ingen utgång på Lördagen tillsammans med alla andra.
Dessutom måste ja få med mig en till som vill åka med mig.
Väljer jag utgång, ja då blir de det, och dessutom med alla, vilket är roligt...
Beslutsångest!!
Vad skulle nu gjort ?
Snälla ge mig förslag ?!?!??!?
Ja ska de bli kryssnignen ??????????????????????????????????????????????????
Eller
Eller ska vi ta en runda inne i stan med hela gänget ???
HJÄLP MIG NU =)
HÖRS OCH STÖRS PUSSS

Kommentera mera!
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

Ta rundan i stan! ;)

Postat av: Linda

De e väl roligare att festa med alla än några? Men vi passar puppy vilket fall som helst. Puss

2010-10-21 @ 20:36:03
URL: http://lindusbindus.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: