Buzzador

Godkväll, tycker att alla ni få som läser min blogg ska bli BUZZADOR Dels för att det är roligt, samt att ni får pröva mycket roliga saker.
Och de bästa av allt är att det är gratis...
www.buzzador.se
Jag har iallfal tagit mig ett bad, litet eget " spa " gjorde jag väl.
Kände mig så otroligt frusen i hela kroppen så de fick bli ett bad efter att vi tryckt i oss så mycket av de goda.
Här är då lite " reklam " hehe andvänd Neutrogena Stress Control Du också.
hehe!!
Nu när jag sitter här och gör de sista inlägget för idag, så vart jag så FRUKTANSVÄRT RÖKSUGEN!!
Vet ni vad jag gjorde då ????
Jo jag tog på mig ett plåster, än så länge har de inte blitt någon skillnad. Men men ja ska fan klara av att bli HEELT röökfri!
Men och andra sidan så känner jag att jag kan sluta, utan problem.
Men vill jag ha en cigg så vill jag, och ser inte de som ett problem..
Jaja skit samma, nu ska ja lägga mig ner och fortsätta läsa min bok, och sedan däcka..
Så jag i morgon kan valna uppp pigg och ALERT ;)
Hörs och störs i morrn GODNATT!!

Kommentera mera!
Postat av: Nattis

Du är så söt min kära vän och duktig som inte röker :) <3

2010-10-17 @ 23:57:18
Postat av: Malin

hahaha ja visst är ja söt & duktig :) :P

Pusss


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: