........

Herre Guuuud vilken dag jg har haft idag.
Börja med att jag vakna hyffsat tidigt för att plugga inför provet som är i morgon.
Plugga nästan non stop tills mitt ♥ kom hem, förutom att hundarna gick ut lite då och då.
Sen när han kom hem så tog vi ut hundarna ännu en gång, för vi skulle hem till syster, då hon bjöd på Middag idag, vart Kycklinggryta i apelsinjuice lite udda, men faktiskt riktigt GOTT! tack syster yster och mamma.
De var ju itne så att ja slappa där heller utan de fick bli en massa plugg där också.
Jag kolla även mina andra läxor, helvete vad jag har att göra, känns som att jag ligger efter en hel del nu må jag säga:P
SHIIIT!
jaja ska inte deppa, bara kämpa vidare..
Hur som helst så kom ja hem nyss, var hem till NATTIS & MARIO innan hemgången.
Mycket trevligt var ett tag sen man var där.
Vi lekte även vetrinär  :P Hörde hjärtljuden på min tjej :) ( hund )
helt otroligt att de faktiskt fungerade haha.
Om de nu itne var hennes hjörta vi hörde, men de återstår och se:P
Hur som helst så ska ja sova strax, ska bara ringa ett samtal nu.
Hörs i morrn igen. NATT NATT
Hörs & störs

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: