Fått nog

Nu har jag fått nog med att plugga för idag.
Jag och min käraste beslöt oss för att dra till Lillmixen för att köpa massor med gott till vårt Söndags mys.
Eftersom mina nya tag startar idag så ladda vi upp STORT idag, haha
Snacka om att man idag kommer att äta ihjäl sig, då de blir slut med de i morgon.
Detta ladda vi upp med
Hahhaha ja ni ser de är juu massor med gottigheter :P

Jag sitter även och planerar min morgon dag. Hur ja ska starta den är såhär, Kliver upp 06:00 och trycker mig i mig de ja ska, vilket kommer vara en bra sak :=)
Sen ställer jag mig på min crosstrainer och försöker stå så länge ja orkar, ska ju endå vara en hyffsat mjuk start tills man kommer igång med de hela, där efter går jag ut med hundarna, när jag väl kommer in igen, kan jag ju göra mig ett par situps ;) Där efter en sköön lång dusch Innan man ska till bussen för att åka till skolan.
Sen efter skolan i morrn blir det hem, och ta ut hundarna, sen få i mog en shake elr nått i den stilen :)
Sen drar vi för att hämta pinchern ;)
Kommer bli kanon för Linda med familj att få hem en liten pincher..
Kommer bli så skoj...
Men kommer in sen senare igen för att säga godnatten till er alla :)
Hörs och störs senare
Pusss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: