Godmorgon

Hej, jag är uppe med tuppen, dessutom är jag också pigg..
Heeelt otroligt enligt mig själv, och även kanske för andra också :P
Hur som helst så har hundarna vart ute, jag har diskat, nu blir de en stund på crosstrainen, efter de några situps ;)
Sist men absolut inte minst en utgång med hundarna igen, innan man åker till skolan.
Efter min morgon träning här nu så ska ja tvinga i mig en ÄCKLIG SHAKE Usch dom är inte alls goda, men nu jävlar ska vi ändra livstid för gott =)
Hörs och störs senare igen.
puss

Kommentera mera!
Postat av: rebecka

hejhej!

Vad gör du idag? :)

Postat av: Linda

Vi är hos dej vid halv två! Längtar som fan nu tills vi har vovven hemma hos oss. O förresten klart vi ska ta en orimlig med hundarna men om klockan e jätte sent så behöver vi ju inte ta en tre timmars promenad. De var så jag menade. Kram.

2010-10-18 @ 10:28:02
URL: http://lindusbindus.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: