Godnatt

Idag som ni märkt så har det inte hänt ett skit för min del, förutom att jag fick låna pengar =)
De var kanon, då denna månad är den värsta på hela året :S Men men pengar kommer och pengar går brukar man ju säga :P
Jag är ingen som spar på de jag har, de är ju till för att leva, inte sant :P
Så länge räkningarna, samt hyran är betald så gör vi vad fan vi vill :)
Nej i morrn kommer det nog att bli ännu mindre bloggande för min del, då de är SÖNDAG, vilket innebär att jag måste göra klart allt annat som har med skolan att göra..
Sen är de ju skola på Måndag igen, då är det bara tuta och köra, och för hoppningsvist har jag blivit klar med mina uppgifter då....
Prov i Engeska på Tisdag också :) Ska nog gå bra ska ni se =)
Nu ska jag sova, natt natt & Puss
Hörs och störs.

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: