GRATTIS SYSTER

Som ni vet så fyller min syster 18 år idag, att min lilla, lilla syster äntligen blivit stor är helt otroligt.
Tiden går verkligen fort..
Ruskigt fort faktiskt...
Hur som helst så ska ni få se dom första bilderna på henne som 18 åring..






Här är hon, är hon inte Fin ???



EMELIE RÖSAN 18 ÅR!!
ÄNNU EN GÅNG ETT STORT GRATTIS TILL DIG.


Nu ska ni få se en bild på min sladdis till syster :P
ja kallar henne ( prutt ungen ) hahhaa



Hahahhaha söt nöten min... :P Efter maten satt pruttarna igång, :P

Själv så gjorde jag mig en jätte, jätte god ice coffie.



Den slank ner fort som bara den!
mums mums....

Åter kommer senare ska umgås lite här nu
Innnan syster yster ska ut med sina kompisar. Blir utgång för henne idag, vilke tur att hon vart 18 på en Lördag då, så utgång passa riktigt BRA :)


vI I "FAMILJEN" ska inte fira henne för ens den 29 : de då vi är ett gäng som drar på kryssning..
Längtar redan faktiskt, någon mer som ska på kryssning då ???

Hörs och störs sen
Pussss


Kommentera mera!
Postat av: Erika

Grattis till din fina syster..

Postat av: luffi

själv bleker jag tänderna!! =)



gör du själv nu då? kram

2010-10-16 @ 20:04:21
URL: http://www.luffi.se

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: