hemkomsten

Jahpp, min kväll har verkligen vart si så där!!! kul i största dels, men sen mot sitt slut så slutar det ju alltid dåligt för min del....
Fråga mig inte varför ???
Ibland känns de bara så jävla trögt allt, hatar detta!! Vem fan tror du att du är ??
Ja kommer itne att glömma de du nyss sagt, du får allt till att låta som att allt är mitt fel'""" hatar de, väx upp förfan... Ett ord till och du kommer att ångra att du ens FÖDDES DIN FITTA!!
Jag vet att ja lovade bilder, men är så fruktansvärt trött och förbannad just nu så ja fixar med de i morrn, känns som att ja behöver lite sömn nu.. Men vi hörs i morrn natt natt
SOV GOTT
Vi hörs & störs
Pusss

Kommentera mera!
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

Aj då, det där lät inte trevligt.


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: