Hmmmm

vakna nyss av att syrran är ledesen, är dock fortfarande kvar hos mamma, då ja höll på att frysa ihjäl när vi skulle gått hem.
Har ingen jacka med mig, så vi bestämde oss för att sova kvar.
Syrran kommer hem efter en lyckad kväll på " ute " stället dom var på..
Men tyvärr så hände de dessvärre en mindre rolig sak på hemresan!

Tydligen, har en så kallad kompis tilll henne hoppat på och slagit henne, efter att syrran hade sagt massa saker hon inte ville höra osv, osv. Men HALLÅ, VAD I HELA FRIDENS NAMN HJÄLPER DE MED VÅLD ????
Visst en del tror att de kan lösas med våld?
Jag personligen tycker inte man kommer någon vart med det!
Dessutom om man är kompisar, man gör bara inte så.
Hur som helst så har en vänskap totalt runnit ut i snaden nu, då ingen av dom vill vara kompis med varandra längre!
Hoppas att dom kansek i framtiden finner en lösning. Men och andra sidan kan man ju känna att man inte vill ha kompisar som gör så..
Jag skulle iallafal inte vilja ha sånna kompisar.

FRÅGA!!............ Tycker ni att det är okej att kompsiar ska flyga på en?
hade ni kunnat göra samma sak ?
Skulle ni efter en sån här händelse lösa de och bli vänner igen?
Hur skulle ni isåfall lösa detta ??


Föresten så måste jag tilllägga att allt som känns BRA, Nästan för bra. Alla sådana kännor är bara rent sagt SKIT!
Ex. När ja lämna iväg en en hund ut på prov, vilket slutade i Kaos.
Ringde på hus, som lät så bra, vart inget, tjejen sluta att svara.
En historia om en annan hund var katastorf i verklighetenm, men i " historian " en fantastisk hund.

Hur som helst de jag ville komma fram till var att känner man att de blir bra så blir de i själva verket tvärtom..
Så som jag trodde om denna kväll, Trodde verkligen att de skulle bli en kanon kväll för syrran och kompisarna...
JAG VERKLIGEN KÄNDE DE, OCH HUR VART DE ???
JO DENNA KVÄLL = EN VÄN -..... Alltså en vän mindre...

Jaja orkar itne skriva mer just nu, måste försöka somna om nu.
Och komma till ro igen :P
Ha det bra gott folk.
Natt natt....


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: