IDOL

Hej!!

Ja jag som igentligen är en " festar " Människa ( partypingla ) Sitter denna Fredag hemma hos mamma och kollar på idol.....
Vilken kväll, men de känns att det är behövligt att bara ha en lugn kväll idag..
Har fikat hemma hos Linda idag och ha´r även vart och kolla på underbart söta amstaff / rottis valpar...
Man blir ju lika sugen varje gång när man kollar på valpar...
Men ja vet att de är bra med hund för min del nu :P Har ju endå 4 stycken hemma :P

När jag kommer hem sen så ska jag visa lite bilder på bebisarna =)
Och på min härliga fika :P hahahhaha Intresant va haha...


JAJA skulle bara uppdatera lite, för man vet ju inte riktigt när man kommer hem :P
 Hör senare, pusss


Kommentera mera!
Postat av: FRIDAH

*



Kul att du är med:)!!! KRAM!

Postat av: luffi

kikar på idol och svarar på lite kommentarer! gör du!? Kram

2010-10-15 @ 21:31:57
URL: http://www.luffi.se
Postat av: luffi

haha så mysigt! vad var det för grogg!? och var det rätt som åkte ut? kram

2010-10-15 @ 23:05:31
URL: http://www.luffi.se

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: