Irriterad

Aldrig blir de som de sägs, vad händer med ärligheten nu för tiden? ,det finns många jag hatar, många jag blir irriterad på.
Och just nu vart jag irriterad på en människa
Värkar som att människor idag lever för att ljuga, eller helt enkelt inte hålla de dom säger.
Av någon konstig anledning så känns de som att detta kommer att bli en vardag i samhället i framtiden.
Ljug, du ska ljuga för att komma någon vart i livet... Så kommer de stå som rubrik i tidningar i framtiden.
Ja de kanske är så man ska göra. Kanske själv ska börja med de!
När man väl planerar något så spricker planen lika fort som planen är sagd på...
Om ni förstår hur ja menar.... Usch vad irriterad, jaja hur som helst så skiter ja i detta just nu, hahaa nu ljöööög jag
För jag skiter inte i detta, nu jävlar ska de lösas, och de är på en gång.
Ska aldrig mer planera eller säga något överhuvutaget lika bra att hålla käft och se glad ut :p
Hörs senare
Pusss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: