IRRITERAD

Ringer man tilöl lägenhetskontoret i Haninge så kommer man endå till ett kontor någon annastans, men ber man dem att koppla en vidare till Haninge så VÄGRAR dom, vad fan är de för sammarbete med hyresvärdar och vi som hyr ?????
Fan vad jag blir förbannad.

Ringde även igår och då sa dom att ja skulle återkomma idag men ja kommer ju inte fram dit, Hur gör man då ?!?!?!? ??Faaan

Ja ja jag skiter i dom nu ett tag, får tänka på annat.

Hur som helst så har ja en annan nyhet att förmedla...
Håll i er :P
Som ni redan vet så har jag 4 chihuahua var av en på hel foder.
HUR SOM HELST så¨har jag mailat på en ny =) Men de kepigast av allt är att dom hundarna som ja nyss mailat på får man gratis och de är valp ???
Nu är min fråga till er, Hur i H*****E kan man vilja skänka bort sina djur ?
De är ju endå som ens bästa vän, osv, och att man kan ta ett någorlunda pris, men amn ger fan inte bort en hund.
Jaja, jag blir ju glad om ja får den, men fattar endå inte'!!

JAJA nu så ska jag göra annat, kolla lägehet på andra ställen :P haha då haninge har förlorat mig som gäst :P

Ha de gott nu allihopa, hörs och störs senare...


Pusss♥


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: