Katastrof

Hallå hallå, ja jag har verkligen haft en jobbig dag idag, har inte hunne med ett enda inlägg heller, tråkigt!!
Jas som tycker det är så roligt och blogga.
Men men nu kommer ju ett. Denna dag börja i katastrof, börja 9 på lektionen, bussen kommer 08:40 så jag hinner dit i tid, men tror ni inte att morgon trötta jag vakna försent ?? JOOO, Helvete för de. Hur som helst så gick jag upp till tåget och tog tåget som skulle komma 08: 55 så jag inte kom så mycket sent, men de var ju försenat de också.
Fy vilken dag... Hur som helst så gick lektionen bra.... Efter skolan så köpte jag mig en kaffe till mig, och en kaffe till nattis, då jag mötte henne vid bussen så att vi åkte hem tillsammans. Hon ska ju ha barn och var idag på någon andningskurs ;) Hon tog de dock med en nypa salt, med Mario där emot hade gått in i de rejält :) hehe ja hur som helst så kommer de gå som de går, och de kommer att GÅ BRA!! Ja gick med henne ut med hennes hundar, och jag hämta även mormors hund Billy så de fick leka av sig... De var kul för dom!!
Sen gick jag upp så prata vi lite, har även kommit på en Observation jag ska göra också, får bli en hundrastgård på söder :) Blir bra de.
Mamma kom över på fika då jag hade lovat henne de, men de vart inte långvarit då jag faktiskt har kvällskurs i ENGELSKA IKVÄLL! Har dessutom ett prov, fan men de kommer nog att gå bra de också.
Nej nu måste ja fortsätta här hemma, då jag har en del att förbereda innan ja ska åka iväg igen.
Men vi hörs av senare igen... :)
Hörs & störs på er.... Pusssss

Kommentera mera!
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr

sv: Nej usch.. vet hur det är. Helgen kommer snart, I guess:)

Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr

sv: Jag klarar mig faktiskt bra utan;)

2010-10-26 @ 17:28:55
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: