Korkat!!!!!!

Hur JÄVLA DUM I HUVUDET FÅR MAN VA ?
Ja har legat med magont hela natten i princip och har inte kunnat sova alls.
Jag ringde vårdcentralen först för ja behöver en remiss så ja kan testa mig för dyselexi eller hur de nu stavas :P
Dessutom en tid hos gyn, för att se om ja har en cysta igen, vilket ja har haft en gång tidigare, men den operera jag bort.
Jag vill itne ha cysta igen, så för mig var det viktigt att fixa dem här tiderna, oavsett om jag missa denna svenska lektion jag skulle vart på idag.
Hur som helst så var de ett tag innan ja skulle iväg, så ja beslöt mig för att vila en stund, bara ligga, eftersom ja itne sovit inatt.
TROR NI INTE ATT JAG SOMNAR ? ! ?
Jag missar hela skiten, hur jävla dum får man vara ?
Är så fruktansvärt förbannad på mig själv, får vänta på sjukhusräkningen och bara betala och se glad ut för inget alls......
FAAAN!
Jajaja hur som helst så får jag boka en ny tid nu snart, men tror jag väntar ett par dagar iallfal, vill itne ringa dit nu igen på en gång :P
Men de blir nog bra :=)
Hur som helst så ska Linda & hennes söta Vincent komma, vi ska väl umgås lite, vilket de vart dåligt med på sista tid =) Man får klämma in lite umgänge ibland, vilket blir idag :=)
Ska även hinna plugga lite Engelska, svenska och samhälle, ( natur & kultur )
Nu ska jag kila iväg för att hänga tvätt, och torka av lite bord osv, men vi hörs av senare...
PUSSSSSSS

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: