Lite bilder från igår :)


Ja här ser ni min fika, med min bästa vän :)
Alltid har vi lika trevligt :)



Här var då hemma hos mamma när det var Idol tiden :P



Här var dock innan idol, söta amstaff valpar... som om 3 veckor får flytta hemifrån...
Någon som är intresserad ?


Här har vi mamman till valparna, samt mitt♥


Här var då första groggen som vart igår iallfal, hehe, hemma hos Jenni som äntligen skaffat eget, och trivs kanon bra.
Groggen slank ner fort som fan =)


Hahhahaha Detta hänge hemma hos Björn på väggen, höll på smälla av ???
endå var han INTE moderat såklart!! Hahhahaa Men hur går de då ihop kan man tänka sig :P


Här har vi fuller ( mitt allt ) hemma hos björn ♥


Här har vi Robban som Dj :P


Hahhahahaha Var bara tvungen att dela med mig av den " snyggve " jag var igår, haha INTE!!



Sist men inte minst så fanns de en låda hemma hos Björn som han hade..
ALLTID REDO!! AHHAHAAHA Bra jue!!

'


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: