Måste skynda

Godmorgon på er där ute =)
Jag vakna en aning sent idag så nu måste jag rappa på rejält.
Bussen gå om 15 min, så de blir ett snabbt inlägg här :)
kläderna är på,sminket är på, pennan är i väskan, osv osv, bara bloggen kvar hehe.
Hur som helst idag efter skolan så ska jag Möta Linda, hon och jag diskuterar hund, kansek blir en Dvärg Pincher för hennes del, får se. De får vi kanske svar på senare...
Ska även lämna lite mat hem till morsan haha.
Men vi hörs senare....
Tjingeling

Kommentera mera!
Postat av: piichas blogg

sv: härligt. jag ska jobba idag och sedan blir det till att bege sig och hämta sin dotter på dagis och bara hem och mysa framför en bra film eller någonting ^^



Vad händer för dig ikväll då?



Kram/ Piicha


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: