Motionera mera

Jag kom och tänka på att det är inte bara att äta gott hela tiden, Man bör motionera....
Så länge du gör de i bra mängder så kan du unna dig nästan vad du vill :)
Därför säger jag till alla, och till ( mig ) MOTIONERA MERA!  Perfect om du har en hund eller fler, då har du anledning till det också, vilket jag faktiskt har, visst de är ju ett litet fusk, för då är man illa tvungen, men ni andra då???? Vad ska vi göra med er ?!? Någon som har bra svar på ?
Hur som helst så har jag vart ute med hunden, hunnit med en skön dusch, och äntligen är mitt♥ hemma.
Kom på att vi ska bjuda över någon på fika idag, till utbyte av lite läxhjälp :P haha nejdå nu ljög jag. Men lite hjälp skadar ju aldirg. Men det är så att vi köpte en BRÖLOPSTÅRTA som vi tog ur från frysen igår, som kanske bör ätas idag:P mumma vad smarrigt de ska bli och en stor kopp kaffe till de....
Nej nu ska vi se om vi hittar en fika sugen människa / människor.
Hörs och störs om en stund igen.
Pussssssssssss

Kommentera mera!
Postat av: pauli♥

har du hittat på idag då?

kram

Postat av: Nelly.

Vad kul att du vill vara med, lycka till :d

2010-10-27 @ 15:47:22
URL: http://nelluw.blogg.se/
Postat av: Nelly.

Men vi har typ inget hemma, det är mammas vecka så alla barn är där så det finns inte så mycket här att äta :P Men gjorde mig nudlar :D

2010-10-27 @ 16:11:33
URL: http://nelluw.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: