Nu var de äntligen gjort !!

Hallå, nu är provet avklarat för idag, kan säga så mycket som att de kändes bra, men sen är de ju upp till läraren vad han tycker! Hoppas verkligen att han iallfal kan ge ett godkänt.

Efter skolan så mötte jag upp Emelie, med chanel och Linda med Nova.
Jag hämta ut ett paket som kom från Ellos och i paketet låg min kappa som jag hade beställt =)
Hämta mina hundar och gick iväg till hundgården, så dom fick springa av sig, där efter gick jag till mamma för att äta, var så sjukt hungrig!

Väl hemma hos mamma hade jag fått massor med post, en hel hög faktistk, de var dock mesta dels räkningar, alltid lika skoj, eller INTE!
Hur som helst så har ja fåttt att ja ska hämta ut ett paket till ifrån ellos, undra vad som är i de paketet.
En sak till jag fick hem, som jag personligen inte vet var den kommer ifrån var en Penisring :)
HAHAHHAHAHA Jag har ju fan inte ens beställt de fattar nada !!
Bara tacka och ta emot då .:)

Nu sitter jag ju fortfarande hos mamma, som ni säkert förstår.
Ska försöka hitta någon som kan köra oss, vi måste iväg och handla.
Gärna på Willys :P Billigt och bra=)

Tessan ( kusin ) med hennes son Liam och kille Lasse kom även förbi här på en fika..
´Så nu sitter vi här. så ja ska väl se till att vara lite social nu medans dom är här.
Men vi hörs och störs sen senare igen...

Tjingeling!! Natt nattt


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: