Proppmätt..

Heeej!!

Fy 17 vad jag var trött i morse, ville verkligen inte kliva upp ur den sköna sängen, låg helt underbart!
Men upp kom jag iallafal till slut. Kan ju inte skita i skolan för att jag var trött idag, hur skulle de se ut ?
Inge bra!
Hur som helst så tog jag mig till skolan, och första lektionen var samhäll.
Läran sa att han har fått in mitt prov, vilket var kanon...
Men hur de gick får ja vänta och se...
Nu är det bara börjar tänka på nästa prov som kommer nästa vecka.
Plugg plugg och återigen plugg...
Känns fan som att man itne får någon fritid över. Gaaaaagaaaaaaaaaaaaa.
Hur som helst, sista lektionen var Psykologi och han hade också fått mitt prov, men kunde inte öppna de, hmm vad fan öär de för fel ???
Jajaja får grejja de hur som helst.

Efter skolan gick jag med en kompis till centrum, hon skulle handla hem lite käk och pålägg och där efter vart de Donken, cheesburgare & en paj =) Smarrigt smarrigt


Nu hemma hos mamma, men måste snart ta mig hem igen, har tagit mig en kopp kaffe nu, så snart blir de till att gå hem för att plugga haha, har inget annat i huvet än plugg känns de som..

Men vi hörs av senare...
Pusssss


Kommentera mera!
Postat av: agapi

ditt prov såg bra ut malin :-)

och tack för att du hakade på, vi ses imorgon och jag tror jag tar bussen ;-)

puss & kram, Agapi

2010-10-13 @ 19:24:54
Postat av: Malin

Hej kompis =)

Tack för att du tyckte de såg bra ut, frågan är om han tycker likadant :) haha, så som ja har kämpat..

Var lugnt att ja haka på, tack för donken ;) Puss


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: