Psykolgi

Hej, kom just hem till mamma efter att ha vart på sista lektionen för denna kurs jag hade, ( Psykologi )
Fick även reda på hur de ser ut för mig betyg messigt, och japp jag har grejjat detta.
Fick ett G Men har nu på mig till den 25 : de och lämna in uppgifterna för vg & mvg om ja känner för de, vilket jag självklart vill göra :)
Ska göra allt för att grejja Mvg =)

Hur som helst så ska jag äta här hemma hos mamma idag, och senare blir de väl att gå hem till Linda en stund, ska även försöka gå runt till folk, så dem får pröva mina " produkter " jag har fått då jag är Buzzador, då får man ju hem varu prover som skall testas, sen skicka in vad folk tycker om just den produkten.
Och min produkt just nu är kräm för rengöring mot acne osv..Spännande ska de bli.
Måste även ta en bra relax bild för just denna kampanj som buzzador, och har då chansen till att vinna en spa dag på värde 500 kr.

Japp nej nu måste jag vara lite social här också.
Men vi hörs och störs.. :)


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: