Pumpa Rumpa !!

Hallå hallå!!
Jag är nyss hem kommen efter att ha vart och storhandlat på Maxi Nu ljög jag, inte direkt storhandla men handla hem de vi behövde så som kyl varor.
Sist men absolut inte minst så köpte vi hem en PUMPA !! HAHA
Det är ju som sagt snart dags att börja dekorerar med spökligheter, vad ska ni själva hitta på alla helgonas natt ?
Någon/ några som har bra förslag till vad man ska hitta på för skoj, utan att man ska klä ut sig, vilket jag redan vet, samt gräva ur vår pumpa :) Men annars då, vad ska man hitta på?
Ge mig gärna förslag till den dagen / natten:)
Hahahaa, skön bild eller håller ni inte med om det ???
Man kanske ska klä ut sig till en pumpa, och visa rumpan :P hahahhaha Klockren jue.
PUMPA-RUMPA HAHAH ja ni, är de något ni skulle kunna ha målat under kläderna denna kväll ?
Skriv gärna och berätta?
Roligt och se vad folk skulle kunna göra =)
Nej nu ska jag fixa lite mer här hemma, sen ska vi hem till Nattis

Hejsvejs Pussss

Kommentera mera!
Postat av: luffi

jo den var helt ok! hehe



gör du då? kram

Postat av: Linda

De e ju din roooompa Malin :P

2010-10-25 @ 23:29:25
URL: http://lindusbindus.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: