Skrik & Panik!!!

Heeeeeeeej igen
Hoppas att allt är toppen med er där ute. Om jag ska personligen ska vara ärlig, så känner jag mig inte så här jätte mycket på topp. Kunde vart bättre.
Det är skolan ja tänker på, det är så mycket så man har knappt någon tid till fritid, och de SUGER!!
Jag som vill hinna med så mycket, mycket mer.
Bara nu till Onsdag så har jag Psykologi prov, samhäll prov och massor med andra ämnen, hur i hela fridens namn ska jag lyckas med detta???
HJÄÄÄÄÄLP!
Ja ja jag får kämpa så gott jag kan, men de enda ja tänker på, är just att csn har ändrat sina "regler" hallå lyckas man kanske få ett ig i ett ämne ja då kanske du inte får studiemedel, hur fan ska folk då klara sig ???
Dom menar verkligen att alla SKA få minst ett G i alla ämnen man studerar i ? Hur fan tänker dem då ???
Jaja, de värsta som kan hända är väl att man kommer tillbaka i skit hålan, då pratar jag om Försörjningstöd alltså, ja menar annars går de ju itne, men de är ju de sista man vill.
Men men nu pratar vi itne mer om mitt stress ämne :P
Lite andra saker som hänt, Hmm, ja en av mina tikar har lyckats med en tjuvparning :S
Känns inte alls bra då hon är uppe i åren, visst att hon är en så kallad erfaren avels tik, men endå detta ville jag ju inte.. Men vi får hålla tummarna att allt går som de skall :=)
Ja har även klipt mig, och ni ska få se en bild ↓
Så här vart de, Någon kommentar ?? hehe
Föresten, så ska ni få veta att ja som har vart stor rökare, inte har köpt ett enda cigarett paket sen i fredags förra veckan, känner mig verkligen stolt, visst ja har tagit en cigg då och då. Men ja är itne alls samma rökare som innan, och ja ska bli helt rök fri så småning om :) HÅLL TUMMARNA!!
Nu ska ja iväg ses och hörs puss å kram...

Kommentera mera!
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

Vad kul att du börjat blogga igen :) Jag har inte rökt något alls på 3 dagar. Känns lite tråkigt men samtidigt skönt, cigg är så jävla dyrt. Puusss <3


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: