Sömnproblem ??

God morgon, God dag.
Vilken helvetes natt jag har haft, kunde först inte somna för jag frös, sen vart de för varmt och så höll de på hela natten. Jag vart ju tokig utav de... Jävla tur att man kunde ta sig ett piller som hjälper en till att somna, Ibland är det faktiskt värt att ta ett.
Har någon av er allvarlig problem med er sömn?
Visserligen hade jag det dock inte nu bara för att ja har feber, men själva sömnproblemen i sig är så otroligt jobbiga.
Jag personligen rekomenderar starkt att gå till läkarn för att få hjälp att fixa till sömnproblemet. Man har ingen som helst lust eller ork annars med att göra andra saker.
Vart tyvärr ingen skolan för min del idag heller, då jag höll på att frysa hjäl, synd att de inte fanns piller som gör att man kände sig exakt, men och andra sidan vet jag att alla människors tempraturer är inte en annan sig lik iallfal.
Hahahhaa! Men bara själva tanken lät ju bra eller ??
Tänk dig en febrig dag / kväll, du pallar inte hänga med polarna ut på middag och kanske en bio på grund av detta, så erbjuds du ett `NORMAL `Piller kan vi ju kalla de, så vipps var problemet borta!! ?
Hahhaha nej nu får jag sluta att fantisera :P Ska försöka få något vettigt gjort nu istället.
Hörs och störs sen. Pusss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: