Sova

Är fortfarande kvar hemma hos mamma med alla hundar, samt med min käraste...
Bara den att syster är ute, den yngsta sover, mamma sover och mammas sambo sover...
Vi själva är otroligt trötta vi också, så de blir hemgång för våran del nu när som helst.
Det är en himla tur att vi fick nyckarna så vi kan låsa dörren efter oss när vi går, så slänger vi bara ner dem i brevlådan efter vi låst =) Smidigt och bra när alla trött mössor sover =)

Övrigt just nu så känner jag mig stressad, då jag vet att ja ska upp tidigt i morrn för att plugga, måste verkligen GE GÄRNET nu för att klara av skolan..
Tungt men ger bra resultat till slut.. Nej nu ska jag inte tänka mer på de just nu, ska ju sova en hel natt innan pluggandet kommer igång :P Men nu är jag trött och ska börja röra mig.. =)


Jag säger godnatt till alla nu, så hörs vi i morrn igen...
Sov gott natt natt!!


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: