Surrogat mamma!

Jag låg i soffan och zappa runt lite på våra få kanaler vi har, haha. Så fastna jag på kanal 4 Då det är debatt om surrogat mamma, vad tycker ni om det ? ska de gå igenom, eller ska det inte ?
Jag tycker personligen att de ska gå igenom för en del.....
Blir så irriterad, nästan ledsen när man tänker på att faktiskt inte alla kan få barn Och en del behöver fan bara kolla på ett par kalsonger och bli på smällen, Livet är bra orättvist!!
Så vad tycker du om detta? Skulle du kunna ställa upp att bli en surrogat mamma ?
Eller så nu absolut INTE kunna ställa upp på en sådan tjänst ?
Berätta gärna vad din åsikt om detta är ?
Nu ska jag nanna kudde. Hörs och störs i morgon natt natt
Pusss

Kommentera mera!
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

Jag skulle INTE kunna bli surrogatmamma, men jag tycker inte att det är något fel med dom som skaffar barn på det viset. Det är ett bra alternativ för dom som inte kan få egna barn. Anledningen till att jag själv inte skulle kunna tänka mig att bli surrogatmamma, är för att jag inte vill bära ett barn i 9 månader som inte är mitt. Skulle kännas konstigt för MIG. :)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: