Trött

Guuuud så trött jag är, min dag har gått ut på plugg och inte mycket mer.
I morgon är det skolan igen, en ny vecka med nya tag :)
Spännande vad som helst kan nu hända, ja funderar på att börja med träning i morrn, eller ja, träning och träning, ja ska nog börja äta lite bättre, på fasta tider, samt börja med LÅNGA promenader iallfal minst tre gånger om dagen...

Annars brukar de bara bli en lång och resten inte alls långa, visst ut kommer man då man har hund, men sen då ?
Nu denna vecka börja nya friska tag =)

Ska även iväg i morrn med Linda & Peter till.... Ja vad hette de nu, mins inte vad stället hette, men typ i Flen, vi ska hämta en liten vovve. ( Dvärgpincher ) Som Linda med familj ska köpa.
Ska bli spännande...
Kanske även linda vill gå ut och gå med mig då!
Då hon äntligen skaffar hund, och måste ut nu, alltid trevligt med Sällskap =)

Ja ja nu ska jag fortsätta med lite andra saker, men föresten ja kan rekomender macheter eller vad nu filmen hette, jag personligen tyckte att den var bra, men tror även att de kan vara från person till person, de var mycket blod med i filmen, så gillar man inte de, ja då rekomenderar jag INTE filmen :P

Vi hörs av senare för nu ska ja fortsätta...

Hörs och störs HEJDÅÅ!


Kommentera mera!
Postat av: linda

Jajamensan. Promenader blir det i fulla muggar. Men angående imorgon så får vi se, det beror på hur sen vi kommer hem oxå......Nu jävlar ska fettet få röra lite på sig! Hahahahaha...Puss på römpan!


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: